torek, 22. januar 2013

Dve oblekici v eni

Take imam najraje :). Z blagom, ki sem ga nabavila nazadnje, sem nameravala nekaj sešiti za našo štirimesečnico. Tudi naš pob bo prišel na vrsto, ampak najprej moram usvojiti prvine šivanja in hlače so že višji nivo :).

Na internetu se najde svašta. Res svašta. In tako sem naletela tudi na tale tutorial: Reversible dress. Ker je izdelava zelo lepo razložena, se ne bom ponavljala. Če želi kdo sešiti podobno zadevico, naj samo sledi navodilom na povezavi. Rob obleke sem sicer prikrojila po svoje, ampak drugače pa je vse narejeno na enak način.

Najprej sem natisnila kroj in ga malo povečala - lahko bi ga še bolj, kar sem ugotovila šele kasneje (zato sem tudi podaljšala oblekico z oranžnim robom).
Nato sem izrezala iz vsake tkanine 3 dele, po dva za sprednji (tu je potrebno biti pazljiv, da sta si obratna) in po enega za zadnji del - skupaj šest izrezanih krojev.Iz tankega satenastega traku sem izrezala še 4 15-centimetrske trakce.


In po enem popoldnevu šivanja in potrpežljivosti s strani mojih najdražjih je nastala tale oblekica.



Takole pa izgleda na našem dekliču.



Pa še eno vprašanje za izkušene šivilje: kje na spletu bi se dalo ugodno kupiti zanimivo in luštno blago za otroke z vzorci?

4 komentarji:

Plutka. pravi ...

O uauauauuu! Superska je!
(za blago mogoče povprašaj Tejo: http://malenoreideje.blogspot.com/)

Urska G. pravi ...

Tamara, hvala za pohcalo in nasvet :).

Bonbonček pravi ...

Zelo lepa oblekica! Sploh pa paše mali deklici :)

mtka uri pravi ...

iii, luškana ... glede blaga. veliko ga majo v svetu metraze ...mislim, da imajo tudi neko znizanje zdaj .. lp vsem vam ...