sobota, 29. junij 2013

Trenutki miru in tišine

Taki trenutki so pri naši hiši izredno redki. Prav zaradi tega pa so, takrat ko se slučajno dogodijo, toliko bolj posebni in dragoceni.

Še posebej cenim take trenutke v teh dnevih, ko ima Julijan zaslužene mini počitnice in je trenutno dopoldne doma. Hvalabogu je tudi Tinkara prerasla fazo ljubosumja in zdaj svojega velikega bratca obdaja s prav posebno nežnostjo in ljubeznijo. Se stisne k njemu, ga objame, nežno poboža ... Čudovito je opazovati, kako pred tvojimi očmi raste in se poraja ljubezen.
Božanje bratca, ki spi


Najslajša sta pa takrat, ko oba spita. Kot dva angelčka sta. In zame osebno najlebši simbol miru in tišine. In ljubezni.
Idila
...
Če vas zanima še več foto-izživljanja nad mojima otročičema, lahko pokukate sem.

sobota, 22. junij 2013

Začetek aktivnega poletja

Do svojih študijskih let sem se teku skušala v širokem loku izogniti. Če se je le dalo, sem bežala proč od njega. Potem pa je prišel študij ... In študentski časi so mi pripeljali tudi mojega (zdaj že, takrat pa še ne) moža.

Ker je moj dragi rad tekel, sama pa sem kot sveža zaljubljenka želela čimveč časa preživeti ob njem, sem začela (počaaaaaasi) teči tudi jaz. Vendar je tek kljub trudu in odlični motivaciji zame ostajal predvsem mučenje ... Dokler mi pod roke ni prišla tale knjiga: Tek za začetnike (s 13-tedenskim programom teka). Začela sem čisto od začetka - minuta hoje, dve minuti teka. In počasi sta se moja kondicija in moč večali.
Ko smo se iz Ljubljane preselili na Štajersko, sem po večmesečnem premoru (zaradi nosečnosti in Julijanovega rojstva) začela počasi spet teč. Namesto ravnega terena sem se odločila spopasti z malo bolj razgibanim in kaj kmalu mi ni več prestavljal groznega bav-bava, kot bi mi čisto na začetku moje tekaške kariere.
Poleg terena se je spremenilo še nekaj - moj odnos do teka. Iz čiste rekreacije in občutka, da moram nekaj narediti za svoje telo, je tek vse bolj postajal nuja. Tista ura je zame pomenila čisti odklop od skrbi in obveznosti. Ura teka je postala ura zame.

Z letošnjo pomladjo sem se odločila, da se bom poskušala udeležiti kake tekaške prireditve. Prvi je bil na seznamu DM-ov tek za ženske, kjer sem nameravala teč s skupinico mamic, ki so prav tako rodile septembra lani. Ker pa planeti ravno niso bili v tekaški konstelaciji, sem bila tisti dan na Koroškem na eni še boljši zadevi - poroki moževega brata.

Hvalabogu je sezona tekaških prireditev v polnem zamahu, zato težave z izbiro ni bilo. Prejšnjo nedeljo sem tako prestala svoj ognjeni tekaški krst na Teku ob dravi in za svojo prvo uradno "petko" sem dobila celo medaljo (dobili smo jo vsi udeleženci ;)). Zadovoljna sem bila tudi s časom (manj kot pol ure).

Včeraj sem se pa odločila poskusiti z desetko (oz. 10,5 km - četrtmaraton). Glede na to, da Maraton državnosti prirejajo v Celju, bi bilo škoda, če se ga ne bi udeležila. Trasa je bila čudovita - do Šmartinskega jezera (samo asfalt bi zamenjala za makadam), vreme sicer kanček prevroče, a kljub temu zdržljivo.
 In mi je uspelo ...

Počasi se bom začela pripravljati tudi na svoj prvi polmaraton. Če mi je uspelo že do desetke, bo zagotovo šlo še enkrat toliko. Do Ljubljanskega maratona je pa še par mesecev časa ...

Vmesne priprave bojo pa za mojo sprostitev in uživanje.

sreda, 12. junij 2013

Paleošmorn

Ali carski praženec, če uporabim bolj knjižni izraz. Kakorkoli, to je ena mojih najljubših paleojedi za zajtrk. Ali večerjo.


Priprava je zelo preprosta. Sestavine tudi. Če želite biti ORTO paleojedec, samo izpustite agavin sirup (še posebej, če so banane fino zrele).

Sestavine preprosto pretlačite in premešate. Lahko izpustite jagode ali pa namesto njih dodate rozine, suhe brusnice, maline, borovnice, oreščke ... Jaz tu in tam dodam malo kokosove moke.
1. Pretlačite banano. 2. Dodajte par jagod in pretlačite. 3. Posujete s pol žličke cimeta, ščepcem vanilije in žličko agavinega sirupa (po želji). 4. Mešanico premešate in je pripravljena.
Jaz to mešanico zmeraj pečem v teflonski ponvi, ker se precej rada sprijema. Sem že poskušala narediti paleopalačinke, ampak so bili vsi moji poskusi neuspešni (uspejo mi le take mini palačinke). Šmorn se speče bistveno hitreje in z dosti manj kompliciranja.
V vročo teflonko dajte konček kokosovega masla in ko se raztopi, dodajte mešanico (jaz kar z žlico).

In to je vsa umetnost :). Zelooo, zelooo dobre so tele palačinke, če kokosovo maslo zamenjam s kakavovim. Takrat mi cela kuhinja diši po čokoladi.

Pa dober tek!

ponedeljek, 10. junij 2013

Jabolčni zavitek (presno/paleo)

Tale zavitek je nekaj najlažjega za naredit. Pripraviš ga hitro in napake so skoraj nemogoče. (Zaradi tega ste ga skoraj verjetno že zasledili na kakšnem blogu.)


Jaz ga naredim takole:

Zmiksam skodelico mandljev in skodelico datljev (če so precej suhi, jih še namočim za par ur). Nastalo maso razvaljam med dvema listoma papirja za peko.

Dva do tri (odvisno od velikosti) sveže naribana jabolka naribam in za lepo zaokrožen okus dodam še malce cimeta in vanilije v prahu (to ni vanilijev sladkor, samo tiste pikice vanilije, ki jo najdete v vanilijevem stroku).


Vse to razporedim po tretjini kvadratne mase iz datljev in mandljev, ki sem ga predtem razvaljala.

Vse skupaj samo še zvijem (kot rulado) in potresem s kokosovo moko, da dobi celota pristen pridih štrudlja.



Easy peasy ... Okus je pa božanski :).

Ker je bil za darilo, sem ga samo zavila v peki papir in okrasila s trakom.

nedelja, 09. junij 2013

Čokoladna zmrzlina (paleo/presno)

Tale zmrzlina je nekaj fantastičnega za prihajajoče vroče dni. Še posebej zaradi preproste priprave.

Potrebujete:
- 1/2 avokada
- 2 banani
- 1 žlico kokosove masti
- 1 žlico agavinega sirupa (oz. odvisno od tega, kako zelo sladko zmrzlino želite)
- 2-3 žlice kakava v prahu
- malo cimeta
- malo vanilije v prahu
- maline (borovnice, jagode ...) za okras


Vse sestavine zmiksate skupaj (jaz se jih lotim kar s paličnim, če imate blender, je še boljše), "prelijete" (masa je precej gosta) v posodo z rabnim dnom, okrasite z malinami in postavite vse skupaj za kako uro ali dve v zmrzovalnik. Nato samo še razrežete na kocke in vaša osvežilna poletna čokorazvada je pripravljena za sladkanje.