ponedeljek, 3. februar 2014

Liebster (2. in 3. del)

Še dve prijazni blogerki sta me nominirali :). Ker se mi celotnega procesa ne da ponavljat (izpitno obdobje pa to!), bom samo odgovorila na njunih 11 vprašanj.

Najprej najlepša hvala Petri - če še niste pokukali na njen blog, vam to zelo priporočam. Sploh ustvarjalnim ženskim dušam. Ima cel kup zanimivih (modnih) idej.

Odgovori prvič:

1. Jaz sem ____ pretežno srečna _____ .
2. Vsak dan _____ si umijem zobe _____ .
3. Raje imam ___ večer ___ kot ___ jutro (razen če se zbudim pred sončnim vzhodom - v tem primeru je obratno)___ .
4. Najbolj uživam, ko ___ vidim in čutim ljubezen (različnih oblik) med mojima otročičema___.
5. Če bi lahko, bi ____ si kupila boljši objektiv____ .
6. Letos bom ____ naredila vse, da zaključim študij ____ .
7. Moja največja želja je ___ zdravje, zdravje, zdravje (nič hospitalizacij) ___ .
8. Včasih bi najraje ____ zaspala ob knjigi ____ .
9. Najbolj me je strah, ____ da bi na svetu zmanjkalo čokolade :) ____ .
10. Ne predstavljam si življenja brez ___ svojih treh ___ .
11. Moj blog je ___ moje pisateljsko izživljanje :)____ .
In lepa lepa hvala tudi Katarini, ki ima prav tako kot jaz  dva luštna otročiča. In luštne fotke dela.

Odgovori drugič:
1. sweet or sour?
Both if possible.
2. favourite colore?
(Currently) blue.
3. flats or heels?
Mostly flats, heels for special occasions.
4. rolling Stones or U2?
U2.
5. mornings or evenings?
(As written before) If I wake up before sunset (rarely), then mornings. Usually evenings :).
6. turkish or espresso?
Espresso (Julius Meinl preferably.)
7. asia or america?
 Ireland :).
8. favourite dessert?
Tarte amandine aux poires.
9. hot or cold?
Hot chocolate on a cold day :). (I like both hot and cold.)
10. marmalade or honey?
Marmalade.
11. mountains or sea?
Mountains. Or sea.

1 komentar:

Mateja H. pravi ...

Vidim, da imamo precej podobna vprašanja ljudje :)